Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
Tento kožní zánět se jeví jako plošky suché nebo mastné šupinkovaté kůže a zarudnutí ve vlasech, na obličeji, v podpaží atd. Seborrhoea není kvasinková infekce, ale plísně toto onemocnění často komplikují. K odstranění příznaků se používají přípravky s protizánětlivým účinkem jako jsou deriváty kortikoidů či fungicidních prostředků pro léčbu plísňové infekce. Hydratační krémy většinou jen odstraní hrubé šupiny, ale zhorší začervenání. V lékárnách jsou dále k zakoupení šampony s přídavkem dehtu, kyseliny salicylové, zinku, sulfidu selenu či ketokonazolu 1 – 2% (antifungální látka). Jejich používaní je však časově omezeno, zpravidla jednou či dvakrát týdně.
Psala se 50. léta, kdy pánská kosmetika zaznamenala svůj nevídaný rozmach. Za to vděčí módnímu trendu „I muži mají nárok na své výrobky“, jenž si podmanil velkou část mužské populace především na západním kontinentu. Nebylo zvykem, aby muži používali „unisexové“ anebo „dámské“ výrobky, jak je tomu dnes. Muži dávali přednost specifickým výrobkům, které továrny produkovali pouze pro ně: tonika, gely, emulze, pomády, vlasové stylingové přípravky atp. Mnohým přípravkům se dokonce připisovali léčebné účinky, i když patřili do světa kosmetiky. Jinými slovy, pánské přípravky byly mnohem populárnější před 50 lety, než jsou dnes.