Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Šampony jsou vyvinuty tak, aby pečovaly o vlasy a pokožku na hlavě, odstraňovaly nečistotu, ale neodnímaly příliš velké množství kožního tuku. Obsahují mycí látky, parfémy, konzervační přísady a tužící látky, které vlasy obalí a vlas pak vypadá silnější. Tužící látky vyhlazuji šupinky kutikuly, takže se vlasy necuchají, a po vysušení pomáhají snižovat statickou elektřinu
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
SEBASTIAN – jedna z předních značek vlasové a dekorativní kosmetiky. V sedmdesátých letech tuto společnost založil John Sebastian, jeho žena Geri a jeho mladší bratr Tony, který je také i vynálezcem kadeřnické žehličky. Celosvětové renomé si společnost vybudovala nejen díky vysoké kvalitě svých produktů, ale hlavně svým inovativním přístupem a postojem k této problematice. Začátkem roku 1999 soustředila společnost Sebastian svoji pozornost na to jak ovlivnit kvalitu vlasového vlákna. Tento úkol se ji podařilo mistrovsky zvládnout a nyní uvádí na trh přípravky, které si získávají stále větší popularitu nejen profesionály ale i běžnými spotřebiteli. V současné době se kosmetika Sebastian distribuuje do více než 150 000 salonů v 65 zemích světa.
Na dlaň ruky naneste přiměřené množství šamponu. Přesné množství musíte posoudit sama je třeba tolik šamponu, aby se vytvořila pěna, která pokryje celou vaši hlavu.
Rozetřete šampon v ruce, naneste jej na vlasy a jemně, ale souvisle, jej konečky prstů vtírejte směrem od pokožky hlavy ke konečkům vlasů. Nezapomeňte, že vlasy musí státe přirozeně splývat, ať jsou jakkoliv dlouhé.