Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Až 69% evropských žen si barví vlasy, v Asii je to dokonce až 80% žen. Barvení vlasů se stalo součástí základní péče o vzhled. Díky barvení můžete působit mladistvě, seriózně anebo měnit styl podle svých představ. Co dělat, když je barva mdlá a nevýrazná, působí nejednotně, vlasy jsou křehké, hrubé, poškozené či zcitlivělé?
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
Pro péči o barvené vlasy bychom si měli vybírat vlasové přípravky k tomu určené. Respektují specifické požadavky barvených vlasů, pečují o ně a chrání barvu. Na trhu je vlasových přípravků na barvené vlasy opravdu dostatek, v široké paletě nejrůznějších značek a výrobců.