Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
V čem je problém? Ženy, které mají pocit, že jejich vlasy jsou den co den zplihlé, mají s největší pravděpodobností příliš jemné vlasy. Ty v dnešní době trápí podstatnou část českých žen.
Problém obvykle není v tom, že by vlasů bylo málo, jsou však velmi slabé a tenké, dělají si, „co chtějí", a proto se obtížně upravují. Často také elektrizují a vypadají ochable a bez lesku. Většinou se i nadměrně mastí u kořínků, což způsobuje jejich ztěžknutí, a tudíž další plihnutí. Pozor, nepleťte si jemné vlasy s mastnými či nadměrně se mastícími vlasy, které plihnou z důvodu nadměrné produkce mazu. Je důležité uvědomit si, že v případě jemných vlasů jde o dědičnou záležitost, a tudíž není možné doufat v trvalou změnu. Avšak správnou péčí a vhodně zvolenou vlasovou kosmetikou lze docílit toho, že vlasy, i když jemné, budou vypadat zdravě, upraveně a účes z nich vytvořený bude vzdušný a bohatý.
SEBASTIAN – jedna z předních značek vlasové a dekorativní kosmetiky. V sedmdesátých letech tuto společnost založil John Sebastian, jeho žena Geri a jeho mladší bratr Tony, který je také i vynálezcem kadeřnické žehličky. Celosvětové renomé si společnost vybudovala nejen díky vysoké kvalitě svých produktů, ale hlavně svým inovativním přístupem a postojem k této problematice. Začátkem roku 1999 soustředila společnost Sebastian svoji pozornost na to jak ovlivnit kvalitu vlasového vlákna. Tento úkol se ji podařilo mistrovsky zvládnout a nyní uvádí na trh přípravky, které si získávají stále větší popularitu nejen profesionály ale i běžnými spotřebiteli. V současné době se kosmetika Sebastian distribuuje do více než 150 000 salonů v 65 zemích světa.
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.
Jestliže se marně snažíte vytvořit nadýchaný účes a vaše několikahodinová snaha vyústí nanejvýš v křehkou bublinu, která splaskne při prvním doteku kapky deště nebo vinou něžného vánku z klimatizace, pak máte velmi jemné, oslabené až zcitlivělé vlasy. Proto Vám účes vydrží maximálně pár hodin anebo v tom lepším případě – za ideálních povětrnostních podmínek – i celý večer
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Unikátní propojení moderní vědy a přírody uvádí na Český trh italská profesionální kosmetika značky KLÉRAL SYSTEM. Skutečná profesionální péče v několika liniích je určena pro různé typy vlasů, vlasovou pokožku a vlasové anomálie (lupy, citlivá pokožka atd). Výjimečná rovnováha extraktů z bylin a dalších účinných látek nabízejí profesionální péči, která splní i ty nejnáročnější očekávání.
Společnost vznikla již v roce 1968 v italském Turínu a má za sebou roky vlastního výzkumu. Přípravky KLÉRAL SYSTEM obsahují pouze kvalitní a čisté komponenty a nejsou testovány na zvířatech. Navíc respektují životní prostředí a používají recyklovatelné obaly.