Zanechte nám Vaší emailovou adresu a my Vám budeme posílat novinky
Píše se rok 1960, kdy mladá herečka a modelka Paula Kent společně se svým kadeřníkem Jheri Reddingem položila základy nové dimenzi vlasové péče – REDKEN. Přes veškerý pokrok byly tehdejší vlasové výrobky příliš agresivní na citlivou pokožku mnoha lidí. Nová značka REDKEN nabízela produkty, které respektovaly potřeby citlivé vlasové pokožky a jedinečná technologie okamžitě vylepšovala strukturu i vzhled vlasů. Nešlo tedy jen o pouhou kamufláž, ale o dlouhotrvající pocit zlepšení, který bylo možné do té doby získat jen u kadeřníka.
Kvalitu našich vlasů neustále ovlivňuje počasí, životní prostředí, ve kterém žijeme. V létě je vysušuje sluneční záření a v zimě zase trpí pod vlivem větru a mrazu. Z času na čas je potrápíte barvením, fénováním a nešetrným zacházením. Není divu, že se to odrazí nejdříve na vlasových konečcích.
Konečky vlasů jsou nejcitlivější části vlasů. Vlas jako takový je již mrtvé vlákno, které v průběhu svého růstu již není vyživováno. O to více péče je nutné vlasům věnovat. Konce vlasů přicházejí často do kontaktu
Poměrně často se setkáváme s dotazem, jak nejlépe pomoci suchým vlasům, aby vypadaly krásně, zdravě a leskle. Problémem suchých vlasů bývá nedostatečná vlhkost a vysoká poréznost vlasu (nerovný šupinatý povrch). Jenže i mezi suchými vlasy jsou velké rozdíly. Některé jsou suché, lámavé a extrémně jemné, jiné zase bývají velmi suché, drsné a hrubé.
Kořeny této světoznámé značky sahají až do minulého století do roku 1898, kdy Hans SCHWARZKOPF otevřel v Berlíně svoji malou drogerii zaměřenou především na vůně a parfémy. Nikdo nemohl tehdy předpokládat, že tak založil jednu ze světových unikátních značek v oblasti vlasové péče. O deset let později vyvinul a uvedl na trh první práškový šampon rozpustný ve vodě, který nahradil doposud používaná mýdla. Pohodlnější aplikace udělala z výrobku obrovský hit.